Milyen egy jó hirdetés? Ezek egy jó hirdetés jellemzői, kövesd te is a tippjeinket egy valóban kiemelkedő hirdetés érdekében!

Főoldal > Milyen egy jó hirdetés? - a sikeres és figyelemfelkető hirdetés 4 alapvető elve

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Milyen egy jó hirdetés? - a sikeres és figyelemfelkető hirdetés 4 alapvető elve


2023/04/17
NA

Fogalomként a reklám már a 16. század óta létezik, vagy még korábbról is ismert, ha egészen az ókori Egyiptomig megyünk vissza. Míg akkoriban a hirdetéseket papiruszra írták, manapság a reklámok sokféle formában jelennek meg, és messze túlmutatnak a papíron. Lehet, hogy reklámkampányt készítesz a vállalkozásod számára, vagy csak egyetlen hirdetést szeretnél elindítani. Akárhogy is, néhány kulcsfontosságú elemet érdemes szem előtt tartani. 

Milyen egy jó hirdetés?

1. Világosan meghatározott célközönség

A sikeres hirdetés létrehozásához tudnod kell, hogy kihez beszélsz, és végső soron kinek adsz el. Ahogy egy mondás tartja: "Ha mindenkinek eladsz, akkor senkinek sem adsz el." Meg kell határozni a célközönséget, ha sikeresen szeretnél beszélni velük. – magyarázza Máté Balázs online marketing tanácsadó


A célközönség a hasonló tulajdonságokkal rendelkező személyek egy meghatározott csoport, akik valószínűleg érdeklődnek a terméked vagy szolgáltatásod iránt. A célközönség meghatározásának legegyszerűbb módja a demográfiai adatok meghatározása. Ezek például:

 



•    Nem
•    Kor
•    Elhelyezkedés
•    Szakma
•    Jövedelem
•    Képzettség
•    Családi állapot

 

A célközönség megértéséhez hozzátartozik az is, hogy a hirdetés hol helyezhető el. Facebook-hirdetés lesz, hagyományos médium, például videó vagy nyomtatott, vagy a kampány más közösségi média platformokra fog összpontosítani?

 

2. Értékajánlat – Mit jelent számukra?

Az értékajánlatok általában csak a főoldalakon és a termékoldalakon jelennek meg, de minden hatékony hirdetés közvetetten kommunikálja azt. Vállalkozásod értékajánlata határozza meg versenyelőnyödet. Az értékajánlatnak rövidnek és csalogatónak kell lennie; egyszerűen arra szolgál, hogy segítsen a potenciális ügyfeleknek megérteni, mit kínálsz, és miért érdemes téged választaniuk igényeik kielégítésére. Ha ezt nem lehet néhány tömör szóval elérni, akkor itt az ideje, hogy újraértékeld az általad kínált dolgok lényegét. 

 

3. Minőségi tartalom és design

Egyetlen sikeres hirdetés sem lenne teljes a tervezés és a másolat nélkül, amelyek zökkenőmentesen működnek együtt. Minden elkészített marketingkampánynál vagy hirdetésnél meg kell győződni arról, hogy a hirdetésszöveg és a látvány összhangban van.
Nem számít, milyen célokat tűzöl ki, a legfontosabb, hogy kapcsolatba lépj a célközönségeddel, és hatást gyakorolj rájuk. Hirdetésednek tájékoztatást, meggyőzést és emlékeztetést kell szolgálnia. Tartsd szem előtt ezt a három célt, miközben azon dolgozol, hogy meghatározd, milyen minőségi tartalom és dizájn néz ki jól vállalkozásod számára.

 

4. A cselekvésre ösztönzés (CTA)

Bár a cselekvésre ösztönzés nem lehet minden hirdetés része, az azt tartalmazó hirdetésekben rendkívül fontos. A CTA, azaz call to action egyszerűen egy felszólítás, amely valamilyen cselekvésre irányítja a közönséget. A gyakori CTA-k közé tartozik a „Regisztrálj”, a „További információ” és a „Vásárlás most”.
Függetlenül attól, hogy hirdetésed digitális vagy másmilyen, egy egyedi URL vagy cselekvésre ösztönzés lehetővé teszi a siker nyomon követését. Minden kampányhoz állíts be egy külön céloldalt, és kövesd nyomon a Google Analytics segítségével.




Amiről tudnod kell



Legfrissebb cikkek


6+1 kreatív esküvői játék ötlet, amivel felrázhatóak a vendégek
Az esküvők nem csak a szertartásról és a vacsoráról szólnak - az interaktív játékokkal fűszerezett lagzikon igazi közösségi élményt teremthetünk!
Unod a megszokott reggeliket? Miért nem próbálsz ki egy kis újdonságot?
Keres olyan helyszínt, amely árnyékos területeket és kényelmes pihenőhelyeket kínál a vendégek számára, különösen a melegebb időjárási körülmények között. Fontos, hogy mindenki megtalálhassa a számára megfelelő helyet a pihenésre és kikapcsolódásra.
10 tipp, amivel megelőzhető a fogvesztés időskorban is
Az időskori fogvesztés nemcsak esztétikai problémát jelent, hanem az életminőség és az önbizalom csökkenésével járhat. Az alábbi tíz tipp segítségével azonban megelőzhetjük vagy késleltethetjük a fogak elvesztését az időskorban, és megőrizhetjük mosolyunk egészségét és szépségét.
Színes hírek a világ minden tájáról

Izgalmas hírekre éhezel? Újdonságokra vágysz? Kicsit lazítani, inspirálódni jöttél? A Velünk.hu-n csupa olyan tanácsot és praktikát találhatsz, amelyeket beépíthetsz a mindennapokba és biztosan megtalálod, amit keresel!

Velünk

Tarts velünk! Légy mindig naprakész, ami a legújabb információkat illetti. A mindennapi életben fontos a jól informáltság mindentéren, tanulj, szórakozz, inspirálódj cikkeink és híreink között. Velünk biztosan megtalálod, amit keresel! Legfrissebb hírek a nagyvilágból és tanácsok a mindennapi élethez!

Hírek, újdonságok, minden ami érdekelhet

Külföld és belföld legizgalmasabb újdonságait és aktualitás híreit hozzuk el olvasóinknak, témák széles skálája vár itt téged! Térj vissza hozzánk nap mint nap! Velünk mindennap jólinformált leszel!

Divat, szépség, otthon, edzés

Divat, otthon, szépségápolás, egészség, fitness, karrier? Igen! A Velünk.hu színes hírein keresztül mindezt egy csokorban kapod! Nálunk biztosan megtalálod az érdeklődési körödnek megfelelő újdonságokat! Nőktől Nőknek igazi hatékony tanácsok!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről is. Ami fontos, ami kihagyhatatlan, ami érdekes és pezsgő, azt a Velünk.hu-n biztosan megtalálod. Tarts velünk!